Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria & Grillroom Cappadocia. Meer weten? Ontdek meer
patrick
26 jun 2026 om 22:15
Altijd snelle, leuke, gastvrije bezorging altijd top top
Patrick
23 jun 2026 om 23:09
Perfecte grote kapsalon, patat was lekker gekruid en het vlees was goed mals en smaakvol, ik had kalf. Een echte aanrader.
René
22 jun 2026 om 21:49
snel bezorgd, heerlijk gegeten
Sietze
21 jun 2026 om 10:57
Was heerlijk
Melvin
12 jun 2026 om 20:28
de omelet burger is helemaal geen burgen het is een bolletje ei... ik dacht ik krijg een hamburger met ei maar nee ik heb 5 fucking euro betaald voor een karig broodje ei wat btw geen omelet was en ook niet eens een beetje saus had. en de wrap.. puur sla
ylana
5 jun 2026 om 18:05
heerlijkkk
ylana
5 jun 2026 om 18:05
hele aardige bezorger, lekker eten!’
Marnix
4 jun 2026 om 2:01
Zeer rijk belegde pizza ! Heel lekker
Rob
28 mei 2026 om 18:15
heerlijke kapsalon
Tiny
25 mei 2026 om 20:32
Bezorging zeer slecht. Zeggen dat het een half uur duurt en we zitten nu al langer dan 2 uur te wachten.